Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

TANI ZAKUP- Ushas kredki do oczu. Cosmetic pencil

Witajcie!
Kilka tygodniu temu będąc w jednym z  tanich chińskich sklepów zobaczyłam ciekawie wyglądające kredki do oczu- no i z bardzo ciekawą ceną. Kredka kosztowała mnie 2 zł! Malutko, nie?
Ale przejdźmy do rzeczy.
Jest to zwykła kredka którą musimy temperować- jednak dzięki temu jest precyzyjniejsza. Na początku zapakowana jest w folię ochronną więc wiemy, że nie była używana ani otwierana. Kredka pokryta jest czarną matową farbą z błyszczącym napisem (wyjątkiem jest czarna kredka).

Kupiłam na początku dwie na wypróbowanie- nie są w końcu drogie. Jedną niebieską a drugą czarną.
Byłam zdziwiona, bo czarna kredka była bardzo dobrze napigmentowana i wyraźnie rysowała. Mój makijaż utrzymywał się przez cały dzień- tylko tyle, że ja nie tarłam oczu.
Jak widać kolory są całkiem ładne, chociaż niebieski nakłada się ciężej. Żeby był odpowiedni widoczny należy ją o wiele mocniej dociskać lub kilkukrotnie poprawiać. Konsystencja nie zachwyca ale też nie odtrąca. Jest lekko oleista ale nie wywołuje odruchów wymiotnych ;)

W moim przypadku nie wywołują one żadnych reakcji alergicznych, jednak przy wrażliwej skórze uważałabym na tak tanie produkty. Kolorów dostępnych było kilka- nie pamiętam ile dokładnie ale około 8.

Myślę, że jak na tą cenę to porządny zakup i gdy będę miała okazję zakupię więcej kolorów.





Podsumowując.

Moja ocena 6/10

+ cena (2-, sztuka);
+ całkiem trwała;
+ wydajna;
+ póki naostrzona jest też precyzyjna;
- niebieski kolor był słabiej napigemntowany;
- trudno dostępna;
- boję się, że u ludzi z wrażliwą cerą może wywoływać jakieś niepożądane reakcje.

Ogólnie polecam. Dobry tani zakup.


1 komentarz:

  1. ja zakupilam w chinskim dzisiaj fioletowa,swietny ma kolor :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam,ja również olsztynianka :)

    OdpowiedzUsuń