Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2012

Essence, Longlasting Eye Pencil (Długotrwała kredka do oczu)

Kilka dni temu będąc w Douglas zauważyłam kredkę do oczu o ciekawym kolorze. Kredka Essence, Longlasting Eye Pencil o kolorze 12 "Have a green". Wzięłam ją do ręki, zdjęłam nakrętkę i poprowadziłam delikatną, małą linię przez moją dłoń. Hmm, całkiem ładnie- pomyślałam. Oprócz zielonego koloru kredka zawierała małe błyszczące drobinki. Kosztowała jedynie 6,99 zł więc czemu by nie spróbować? Trąc rękę zwróciłam się w stronę kasy. Wierzchnią warstwę starłam ale część koloru nie zeszła mimo mojego usilnego tarcia. Nieźle! Kupiłam ją i szczęśliwa wróciłam do domu.

W domu zaczęłam się jej przyglądać bardziej. To, że w sklepie wydawała się fajna nie znaczy, że taka jest. Muszę przyznać, że spisała się całkiem nieźle. Dobrze się rozprowadza, ładnie wygląda. Jest miękka i ma intensywny kolor. W sklepie w którym ją kupiłam nie było zbyt wielu kolorów do wyboru (pamiętam tylko 4) aczkolwiek Essence wydało ich całą gamę.
Prócz tego nie mogłoby zabraknąć moich zdjęć :) Tak wygląda moja kredka. Gdy przyjrzymy się jej bardziej to widać maleńkie błyszczące drobinki którymi jest wypełniona.

Po przetestowaniu muszę przyznać iż warto kupić tę kredkę. Ja już wiem co kupię w przyszłości.


Moja ocena: 9/10

+ niska cena
+ duża gama kolorów do wyboru
+ miękka, łatwo się rozprowadza
+ opakowanie
- po kilku godzinach kolor blednie


Już niedługo kolejne recenzje. Wy tymczasem możecie napisać jakiego typu kosmetyki najbardziej was interesują :)


1 komentarz:

  1. Dzisiaj w nią zainwestowałam, zobaczymy jak się będzie na dłuższą metę sprawować :-)

    OdpowiedzUsuń