Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Allegro: Czy warto?

Witam wszystkich! Dzisiaj przedstawię wam coś innego niż zwykle... Nie będzie recenzji ani testów kosmetyków. Wypowiem się na temat allegro.
 
Czy warto kupować na nim ubrania? W końcu nie możemy dotknąć materiały, nie wiemy czy będą na nas dobre, ani jak będą leżeć na nas. Mimo wszystko niskie ceny, ładne zdjęcia kuszą. Sama zamówiłam kilka razy ubrania na allegro. Ze wszystkich byłam bardzo zadowolona :) Mimo wszystko nigdy nie zamawiałam nic z chińskich, reklamowanych wszędzie ubrań japan style. Wciąż mam do tego wątpliwości.

Specjalnie dla was zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć. Buty widoczne na nich kupiłam za.. 45 zł! Do tego doliczamy przesyłkę równą 12 zł i mamy nowe śliczne buty. Bałam się o ich jakość a okazało się, że są o wiele lepsze niż w niektórych renomowanych sklepach. Nie wiem jak inne buty u u tej Pani ale moje spisują się bardzo dobrze.

Spodenki wylicytowałam za 12 zł razem z przesyłką (używane) a torebkę za 20 zł z przesyłką. Aż chce się kupować, co nie? ;) Najbardziej mnie kuszą ubrania japan style, z niską ceną, które przepięknie prezentują się na Azjatkach. Jednak liczne złe opinie baaardzo mnie zniechęcają. Może w przyszłości, gdy mój blog zyska więcej odwiedzających i zainteresowanych tą kwestią to zamówię i przetestuję coś dla was :)

Prócz tego na allegro widzimy całą masę wisiorków, łańcuszków, bransoletek, pierścionków, kolczyków i innych dodatków. Za niewielką ceną możemy wyposażyć się w ogromną ilość biżuterii. Trzeba jednak pamiętać, że za 5 zł nigdy nie kupić kolczyków ze srebra (co najwyżej posrebrzane, co tak naprawdę o niczym nie świadczy) lub ze złota i należy uważać na oszustów i naciągaczy. Przed zakupem lepiej przejrzeć komentarze naszego sprzedawcy i upewnić się co do jego uczciwości. Ale to chyba każda z was wie :)

To chyba wszystko na dziś. Trzymajcie się kochani!

3 komentarze:

  1. Ja większość rzeczy zamawiam na allegro :D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki są śliczne, a biorąc pod uwagę cenę to już w ogóle <3

      Usuń