Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Soczewki FreshLook ColorBlends turkusowe (turquois/turquise)

Dzisiaj co nieco o soczewkach. Sama noszę aktualnie wypisane powyżej turkusowe FreshLook, a miesiąc temu nosiłam tej samej firmy soczewki o kolorze Saphire Blue. Niestety nie pomyślałam wtedy i nie zrobiłam im zdjęć ale za to pamiętam efekt: bardzo intensywny ciemny niebieski, bardzo mocny, ludzie z niedowierzaniem patrzyli na moje oczy. Zacznijmy tym razem od opisu od producenta.
 
Typ: Soczewki miesięczne
Producent: Ciba Vision 
Krzywizna: 8,6
Średnica: 14,5 mm
Skład: Phemfilcon A



Przy moim kolorze oczu: szaro-niebieskim efekt jest taki jak na zdjęciu obok. Tęczówka wydaje się większa, oko jest ciemniejsze i bardziej nasycone. Oko jest o wiele bardziej wyraziste. Ogólnie podoba mi się efekt, chociaż chyba wolałam ekstrawaganckie Spahire Blue.

Jak spisują się soczewki? Stosunkowo dobrze. Są bardzo cienkie w porównaniu do moich poprzednich soczewek. Nie mam problemów z widzeniem przez pigment, chociaż czasami gdy leżę i patrzę się w jeden punkt moje oczy zachodzą mgłą- mrugam wtedy kilka razy i soczewka "wskakuje" na swoje miejsce i jest już ok. Nie mam też problemów z wysuszaniem się oczu, jednak to każdy może odczuwać inaczej.
Ogólnie sądzę, że są bardzo w porządku. Osobiście zamawiałam ze sklepu na Allegro OPTIMAX-OK i nigdy się nie zawiodłam. Kupowałam swoje soczewki w cenie 15 zł za szt. i 20 zł za szt. (miesięczne) zależnie od pojawiającej się ceny. Dla osób o wyższych wadach typu -5, ceny są już o wiele niższe i oscylują koło 5-10 zł za sztukę. Potwornie mało! Aktualnie nie widzę w ich ofercie tych soczewek ale możliwe, że później znowu się pojawią.

Podsumowując. Jestem z nich zadowolona. Bywały z nimi drobne problemy ale takie same jak przy zwykłych soczewkach. Dają ładny kolor, nasz wygląd staje się nieco bardziej wyrazisty.

Ja już się przyzwyczaiłam do nich i nie mogę sobie wyobrazić swojego oka bez nich! A tymczasem kończę krótką notkę i życzę wam miłego dnia.

7 komentarzy:

  1. urodzinowy prezent. niestety jest za krotki w stosunku do mojego wzrostu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam soczewek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam spróbować fiołkowego koloru, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołkowy wyjdzie pewnie tylko na szarych oczach, albo w ogole wyjsc nie muszą :P

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak wyglądały te poprzednie. też się kiedyś przymierzałam do zakupu takich soczewek. +obserwuję i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie coś takiego wygląda, ale ja jakoś najczęściej sięgam sobie po soczewki jednodniowe, które widziałam na stronie https://www.twojesoczewki.com/36-soczewki-kontaktowe-jednodniowe Zawsze tam fajnie można robić zakupy, ponieważ mają najlepsze ceny, jeśli kupujemy w zestawie lub jeśli robimy zapasy.

    OdpowiedzUsuń