Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Lovely, Professional Eye Pencil (konturówka, kredka do powiek)

Opisywałam już wcześniej kredkę Essence, Longlasting Eye Pencil która dostała ode mnie ocenę 9/10. Teraz dla porównania przedstawię kredkę Lovely, także wysuwaną. Cena jest bardzo podobna 6,29 zł (Essence 6,99) i zarazem dosyć niska.
Zacznijmy od koloru- aby uzyskać czerń musimy kilka razy poprawić oko kredką, mocniej dociskając a i nawet po tym wiele osób mogłoby się sprzeczać czy jest to pełna czerń. Kolor bardzo szybko schodzi i łatwo się rozmazuje. Poniżej załączam zdjęcie które zrobiłam używając tej kredki. Pierwsza, rozmyta kreska została roztarta gąbeczką znajdującą się z tyłu kredki. Kolejne kreski zostały stworzone z delikatnych(do oka nie dociskamy przecież tak mocno jak do ręki) pociągnięć tą kredką: 1 linia to bardzo delikatne pojedyncze pociągniecie, kolejna to podwójne a ostatnia potrójne, mocniejsze pociągnięcia. Obok widzimy też 2 kropki- jedna to kolor najciemniejszej kredki a druga to czerń. Ocenę pozostawiam wam. Pamiętajcie jednak, że na każdej skórze może prezentować się ona nieco inaczej.



 Na pewno ta kredka nie nada się do ładnych, prostych, pojedynczych linii nad okiem. Sądzę, że może się za to przydać do Smoky/Smokey Eye. Gąbeczka znajdująca się po drugiej stronie może nam pomóc uzyskać ładne delikatne rozmycia.

Mi osobiście nie podoba się konsystencja tej kredki. Wydaje mi się taka... tłusta, oleista. Ale to kolejny punkt, który każdy może ocenić na swój sposób.Moim zdaniem nie ma co się więcej rozpisywać: jak wygląda widzicie na zdjęciach.

Moja ocena: 3/10

+ opakowanie, nie trzeba ostrzyć kredki
+ przydatna gąbeczka
+ niska cena
- nieprzyjemna konsystencja
- nietrwała
- mogłaby być mocniej napigmentowana

Pamiętacie, że to tylko subiektywna ocena :) Życzę wam miłego, udanego dnia!


1 komentarz:

  1. Ciekawy wpis, dobra recenzja. Teraz będę wiedzieć czego unikać ;)

    OdpowiedzUsuń