Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Max Factor, smooth effect foundation (creamy ivory 45)

 Chciałabym dodać do kolekcji recenzji opis podkładu MaxFactor- taki jak w tytule. Zamówiłam go przez allegro aby zaoszczędzić na funduszach. Kosztował mnie ok. 30 zł za 30 ml- czyli do najtańszych nie należy. Czy sie opłacało? O tym dowiecie się poniżej... :)

Trafiłam na ten podkład w Rossmannie. Mój dawny się skończył i poszłam poszukać jakiegoś o podobnym odcieniu. Okazało się, że ten jest bardzo jasny, pasujący do mojej karnacji i w dodatku bez denerwujących różowych drobinek.

Podkład nie ma zbyt gęstej konsystencji przez co też szybciej się zużywa. Nie tworzy natomiast efektu maski. Krycie nie jest za mocne, jednak wyrównuje koloryt skóry. Nie polecam go dla osób, które mają problemy z trądzikiem- bo ten podkład ich nie ukryje zbyt dobrze.. Najlepiej sprawdza się przy lekkich zaczerwienianiach skóry lub innych przebarwieniach. Rozprowadza się całkiem przyjemnie chociaż jak już wspomniałam jest mało wydajny.
Producent obiecuje nawilżenie- to się sprawdza. Moja skóra wcześniej była przesuszona, teraz jest przyjemna i gładka. Stosuję go od kilku dni i nie zauważyłam żadnych dodatkowych problemów z trądzikiem, wągrami itp.


  Załączam wam obok zdjęcie z nałożonym na dłoń podkładem. Jak widać ma jasny kolor, nie jest pomarańczowy ani różowy. Nie ciemnieje też po czasie, nie nabiera dziwnych odcieni. Utrzymuje się nawet nie tak źle, myślę, że do 8 godzin (oczywiście bez pocierania twarzy). Po rozprowadzeniu rzeczywiście daje efekt gładkości i delikatności. Jeśli chodzi o zapach to nie jest zbyt specjalny. Nie ma żadnej perfumowanej woni- pachnie po prostu podkładem. Warto jednak dodać iż zapach mi osobiście wcale nie przeszkadzał, jest bardzo delikatny.
Podsumowując:
+ jasny kolor, myślę, że spodoba się wielu osobom o jasnej karnacji,
+ nawilża,
+ nie tworzy maski
+ wyrównuje koloryt skóry, jednocześnie po nałożeniu "nie widać" go na twarzy
- cena
- mało wydajny
- nie podoba mi się konsystencja
- słabe krycie

Moja ocena: 6/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz