Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Podkład Editt- perfect mat make-up (pastelowy jasny)- *DOBRY ZAKUP*

Dzisiaj specjalnie dla was recenzja odkrytego niedawno przeze mnie podkładu. Jego cena zwaliła mnie z nóg, a fakt, że był odpowiednio dla mnie jasny odcień zachęcił mnie do zakupu.
Podkład ten jest w cenie 4,99 zł za słoiczek 65 ml! Nie są to duże pieniądze więc czemu by nie spróbować? Nie liczyłam na zbyt wiele za tą cenę.
A tu się okazało, że to całkiem porządny podkład.

Zamówiłam go przez internet w najjaśniejszym odcieniu- pastelowy jasny. Piszę recenzję po kilku dniach użytkowania. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Podkład na skórze NIE ciemnieje. Ma ładny odcień, bardzo jasny, pasujący do mojej cery. Podkład jest w plastikowym, zakręcanym słoiczku. Ma dosyć intensywny zapach (jak na podkład) jednak mi osobiście nie przeszkadza. Nie zauważyłam żadnych podrażnień na mojej skórze (nie wiem jednak jak to będzie wyglądało u osób z bardziej wrażliwą skórą).
Podkład jest średnio-kryjący.

Wyrównuje koloryt skóry, ukrywa drobne zaczerwienienia lub mniejszy trądzik jednak z większymi problemami może sobie nie poradzić. Problem z nim jest taki iż pozostawia smugi- dlatego aby go dobrze rozprowadzić trzeba poświęcić trochę (w moim przypadku jakieś 3 min) więcej czasu niż zwykle.

Uważałabym też z tym podkładem podczas nakładania go pod oczy. Jego kremowa konsystencja ma tendencje do podkreślania zmarszczek.

Warto jeszcze wspomnieć jak reklamuje się producent(Polski producent!):
Make-up Perfect mat 65ml
Dostępny w estetycznym słoiczku podkład matujący nie dopuszczający do wysuszenia skóry. Można go kupić w jednym z sześciu odcieni zbliżonych do naturalnych barw skóry twarzy. Bardzo dobrze kryje twarz jednolitą powłoką, która jest bardzo przyjemna w dotyku.
 
Występuje w sześciu różnych odcieniach:
  1. Pastelowy Jasny
  2. Naturalny
  3. Pastelowy
  4. Naturalny Jasny
  5. Brzoskwiniowy
  6. Opalony
Zapraszam was do przetestowania go bo warto :) Tutaj jest oficjalna strona producenta, jednak myślę, że da się go też znaleźć na allegro lub w tańszych drogeriach- http://sklep.editt.pl/index.php/produkt/make-up-perfect-mat-sloiczek
 
Podsumowując:
+ cena (4,99 za 65 ml);
+ jasne odcienie;
+ nie ciemnieje;
+ matuje;
+ całkiem trwały;
- podkreśla zmarszczki;
- pozostawia smugi gdy nie rozprowadzimy go dokładnie;

Moja ocena: 8,5/10

 


2 komentarze:

  1. dość śmieszna cena jak za taki podkład. Ciekawa jestem jak ten podkład spisałby się na mojej suchej skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj kupiłam właśnie ten podkład za 3,50 ja mam odcień naturalny używałam go dopiero raz ale jak dla mnie jest spoko więc polecam (też 65 ml)

    OdpowiedzUsuń