Obserwatorzy

czwartek, 20 września 2012

Szminki: Rimmel London 070 Airy Fairy oraz miss sporty 053

Dwie tanie szminki, dwa różne kolory, do dwóch różnych stylizacji.
Rimmel London, 070, Lasting Finish Lipstick- delikatna szminka w odcieniu lekkiego, słodkiego różu. Delikatny, słodki zapach, przyjemna konsystencja, ładny kolor który pasuje każdemu.
Miss Sporty, 053, Watch out!, Perfect Colour Lipstick- szminka o mocnym, czerwonym kolorze, rzucająca się w oczy, drapieżna, zmysłowa. Mniej słodki zapach jednak dalej przyjemny, przy kilku warstwach ładnie pokrywa usta swą krwistą czerwienią.

Moim zdaniem obie szminki warto mieć w swojej kosmetyczce. Obie kupiłam za mniej niż 10 zł w Rossmannie. Przydatne zarówno na randkę jak i dyskotekę, czy też sesję zdjęciową.
Na tym zdjęciu modelka została pomalowana właśnie tą szminką miss sporty. Nie używam jej na codzień, jednak okazjonalnie jest bardzo przydatna.

Obie szminki otrzymują u mnie wysokie noty. Nie są idealne, no ale w końcu czego oczekiwać za taką cenę? To warty uwagi zakup. Jednak zanim którąś z nich zakupicie przyjrzyjcie się zdjęciom i zastanówcie się czy będziecie ich używać... ;)

 

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne te szminki. ja na co dzień nie używam, bo nigdy nie mam czasu rano przed wyjściem na zajęcia w szkole. ale na imprezę jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też raczej nie ale gdy mam wyjść gdzieś z kimś, albo mam ochotę wyglądać nieco ładniej... :>

      Usuń
  2. pomarańcz <3
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomadki:)

    + obserwuję, fajny blog:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń